5:08 a.m.

Am stat, m-am gândit și m-am răzgândit ceva ore bune până să mă hotărăsc dacă m-apuc iar de scris. Găsesc repede o scuză, spunând că nu am avut de ales. „Writing always helps” she said :). Ieri n-am privit faptul că m-aș apuca iar de scris ca pe un fel de terapie, dar acum exact asta mi-a venit în minte. Mobila dispare brusc din cameră, fereastra se tansformă într-un pătrățel timid prin care intră câteva raze de soare, pereți căptușiți cu burete, un scaun, o ușă de metal și sunetul ușor scrijelit al creionului pe hârtie („E timpul să-ți iei medicamentele!„).

I’ve lost it already, acum e momentul să mă tratez în nebunia mea, așa cum știu, așa cum pot, scriind.

Scrie un comentariu

Din categoria Writers corner

Lasă un răspuns

