S0.E0. – Pilot

Slugline: Zi – 2 p.m. , apartament

(personajul principal stă în pat cu laptopul în brațe, scrie; pe partea dreaptă niște haine aruncate, un ghiozdan, un portofel, o minge de pluș colorată, cablu de alimentare, căști, un flyer și două cutii de pastile; pe partea stângă un lemur de pluș amuzant atârnat de placajul patului, prins într-o ventuză, două telecomenzi, o carte despre Steve Jobs, telefonul, o sticlă cu apă, un pachet de țigări, o scrumieră și bricheta; Iggy Pop pe fundal)

Fade in

BĂIATUL

Am pierdut prea multe nopți uitându-mă la zeci de episoade, filme, citind… Bine, nu mi-am pierdut atât de multe nopți citind, dar mi-ar plăcea. Nu caut scuze dar tind să cred că nu au fost mereu circumstanțe potrivite pentru a citi ceea ce-mi place. Sunt pretențios de felul meu când vine vorba de cărți. Sau poate nu sunt. Nu am citit atât de mult încât să îmi formez o părere coerentă. Din ce am observat până acum (indiferent că e vorba despre film, carte sau chiar oameni) sunt asemănător unui amator de senzații tari. Caut constant o ieșire din normal și trăiesc fiecare poveste ca și cum ar face parte din viața mea.

Sictirit sau nemulțumit de ceea ce se află în jurul meu, prefer să mă contectez la o altă realitate. Iar dependența își face efectul, involuntar ajungând să aduc o bucată din caracterul personajelor în deciziile pe care le iau în fiecare zi. Unele elemente dispar cu timpul, altele rămân și devin parte din mine. Dar indiferent cât de grozavă este multitudinea de universuri paralele, viața bate filmul. De aceea am hotărât ca într-o zi să bat filmul cu povestea mea :). Și pentru că iubesc să scriu, povestea mea va bate filmul printr-un bestseller. Dacă ar fi să o ecranizez, se va încadra în categoria Comedy, Drama și Romance. Un mix între povestea de dragoste și cinismul lui Hank Moody, idealismul și viziunea lui Steve Jobs, istoria și legăturile strânse grupului Ted Mosby, Barney Stinson, Marshall & Lilly Eriksen, Robin Scherbatsky și evident, autenticitatea firului narativ al persoanei în cauză :).

Băgați pungile de popcorn în cuptorul cu microunde, adunați-vă prietenii și pregătiți-vă pentru un exercițiu de imaginație și cogniție. It’s gonna be a hell of a twisted story 🙂

.

And then…

[Sursa foto]

Scrie un comentariu

Din categoria Figments

Lasă un răspuns

