3.

De felul meu sunt sociabil, dar îmi pierdusem îndemânarea după 3 ani de sărit dintr-o relație într-alta. Nu prea mă simțeam în apele mele și conversația cu ea părea stângace. Mă întreba tot felul de chestii, îi răspundeam, o mai întrebam și eu, dar nimic ieșit din comun. Am plecat toți 3 să fumăm o țigară. Eram doi tipi și o fată în toaleta din tren. Fiind prima experiență de genul ăsta, chiar dacă doar fumam, mă simțeam puțin incomfortabil. Aș accepta cu plăcere o invitație la un menaj a trois, dar nu în orice circumstanță, și oricum, atunci nu era cazul de așa ceva. Ne-am întors și parcă s-a mai destins atmosfera. Când am ajuns în gară am întrebat-o încotro, deși știam că merge în direcția mea. Mi-a răspuns și am plecat împreună. În maxi taxi i-am spus că mi se pare o persoană interesantă. Nu-mi amintesc dacă părea surprinsă sau mai degrabă curioasă de impresia mea. Am flirtat puțin și ne-am luat la reverede. În seara aceea i-am cerut numărul de telefon, peste câteva zile m-a sunat. Eram în mașină, mergeam la niște prieteni vechi să jucăm un poker.

Ajunsesem la jumătatea drumului spre casă și vorbeam aproape de o oră. Ne contraziceam care pe care a încercat să agațe primul.

– Eu te-am sunat.

– Eu mă dădeam la tine din tren, am fost așa de subtil încât nu ți-ai dat seama. Așa că te-am făcut să crezi că tu ai făcut primul pas.

Ce discuție idioată! Mi se părea amuzant totuși.

– Oricum ar fi, încerc să trec peste gândul că sunt interesată de tine.

– Serios? Păreai genul de persoană care să nu calce strâmb.

– Nu s-a întâmplat nimic, deci nu are rost să pomenești lucrul ăsta. Încă..

Joaca de-a șoarecele și pisica începuse deja. Nu-mi păsa dacă mințea sau nu când mi-a spus că nu se înscrie în curse de genul atunci când este într-o relație. Vroiam să cred că sunt atât de șarmant încât pot intra pe sub pielea oricui, indiferent de poziția persoanei în cauză.

– Mi se pare foarte amuzantă situația. Ne cunoaștem de câteva zile și deja am vorbit despre anumite lucruri poate prea personale. Nu știu despre ce e vorba aici, dar nu mi-ar plăcea să-ți fac probleme.

– Ha ha, dragule, dacă ar fi să-mi fac probleme, mi le fac singură, nu din cauza ta.

– Bine, dar eu sunt un oportunist de felul meu și în general îmi place să-mi creez propriile oportunități.

A început să râdă. Nico era o tipă inteligentă, iar replicile mele nu făceau parte din cel mai deștept repertoriu. Probabil o amuzam. Am mai vorbit o vreme și ne-am dat întâlnire Sâmbătă noapte.

Scrie un comentariu

Din categoria Partea I - Memoriile unui fraier care a iubit

Lasă un răspuns

