7.

Trecuseră o lună și încă erau momente în care îmi aminteam de ea. Nu mai vorbisem de ceva timp. M-a sunat o dată, când eram acasă de Paști și i-am respins apelul. Tot ce îmi doream era să pun de-oparte tot ce s-a întâmplat și să-mi văd de ale mele. Dar parcă nu vroiam să o uit. Cu câteva zile în urmă îmi trimisese un mesaj în care îmi spunea că nu poate renunța așa de ușor la o persoană atât de importantă pentru ea și mi-a cerut să ne vedem. Am acceptat. Urma să ne întâlnim cândva până la sfârșitul săptămânii. În seara când a venit tata din Belgia m-am îmbătat și i-am trimis un mesaj în care i-am spus că-s beat și sunt de mândru de numele și familia mea. Băusem împreună o sticlă de Jim Beam pe fundal de Rolling Stones și l-am rugat să-mi povestească despre bunicul meu natural. A doua zi mi se făcuse un rău de abia mai puteam să stau în picioare. Când am ajuns la birou mi-a răspuns la mesaj „:) thanks for sharing, drunken family story-telling is always oh-so-fun”. Nu-mi dădeam niciodată seama dacă vorba serios sau era sarcastică. Am pus telefonul pe masă și m-am apucat de treabă. Habar n-aveam dacă era sau nu fericită să audă de mine. Mi-am revenit repede și am început să visez la mica vacanță pe care urma să o petrec în vamă, singur sau nu. Mai erau câteva zile.

În trei zile urma să plec la mare și habar n-aveam cu cine. Ajunsesem la birou și nu aveam nimic de făcut așa că am profitat de ocazie. Încă mai schimbam mesaje cu June, încercând să o conving că nu moare nimeni dacă lipsește o zi de la practică. În fond, pe 1 și 2 mai ministerul dăduse liber pentru bugetari, și ea cum făcea practică la primărie sau ceva de genul, își putea petrece liniștită un week-end prelungit în Vamă. În același timp, stăteam pe Facebook și mă întrebam dacă am chef sau nu să iau pe cineva din lista de prieteni. Preferam să iau niște străini din gară decât persoane pe care le întâlneam destul de rar sau chiar deloc. Îi spusesem și ei chestia asta și mi-a răspuns că nici prietena ei, Valentina, nu are cu cine să meargă. Tipa era o cunoștință veche de-a mea, colega de bancă a unei foste prietene, de care m-am despărțit pentru că m-a pus să aleg, pe un ton foarte serios, una din următoarele opțiuni:

“ori te desparți de mine acum, ori rămânem împreună pentru tot restul vieții”

în situația în care ea abia făcuse 16 ani, eu aveam aproape 18 și ne cunoșteam de două sau trei săptămâni. Susținea că am fost primul tip cu care a făcut sex, dar aveam dubiile mele. Îi plăcea viața tare de tot. Cu Valentina nu prea am avut tangențe, în schimb am apucat să stau de vorbă cu ea în aceeași seară în care am cunoscut-o pe June și mi s-a părut o companie plăcută. Am pus mâna pe telefon și am întrebat-o dacă nu vrea să meargă cu mine la mare. După jumătate de oră aveam cu cine să plec în Vamă și spre surprinderea mea, reușisem să o conving pe June să vină de Sâmbătă. Fericire mare, am sunat un prieten, am plecat mai devreme de la birou și m-am întors cu un gram de ce-i mai bun și verde. Aveam programare la tuns. Punguța nu era sigilată bine și mirosea de la o poștă. Am ignorat acest mic detaliu și imediat ce am ajuns în salon, am pus ghiozdanul pe canapea și am aruncat cămașa peste el. Erau vreo douăzeci și ceva de grade și tipa care mă tundea purta o bluziță ușor mulată, fără sutien. Făceam small-talk ca de obicei însă nu mă puteam concentra la discuție. Îi urmăream sânii în oglindă, păreau delicioși. Știam că am o atracție specială față de aceste mici sau mari denivelări pe care le plimbă damele zi de zi, etalându-le cum știu ele mai bine, dar lăsând la o parte faptul că nu prea era frumos din partea mea să mă holbez la ei, pentru mine tot procesul ăsta de analiză era chiar foarte relaxant. Îmi plăcea.

Scrie un comentariu

Din categoria Partea I - Memoriile unui fraier care a iubit

Lasă un răspuns

