Letter to the past

Dear old friend,

Nu prea mai îmi place să vorbesc despre mine. La fiecare „ce faci?” îmi dispare zâmbetul de pe buze și nu îmi vine să răspund. Aparent, lucrurile se mișcă mai lent în cazul meu. Mă încăpățânez să fac numai ce-mi place și mă tot dau peste cap să mă și susțin financiar din asta, dar nu prea îmi iese.

Ador să scriu și mai nou am descoperit că ador să fac poze. Cel mai probabil ador să mă exprim. Mă folosesc de scris și fotografie să arăt anumite părți din mine, care nu pot fi explicate. Sau cel puțin, eu nu le pot explica altfel. A ajuns să-mi fie silă să mă exprim în alte moduri. Ba chiar am devenit puțin antisocial. În fine, un lucru nu s-a schimbat: I still wanna do what I feel I should do. 

Cu self-esteem-ul sunt puțin la pământ, dar o să-mi treacă. Chiar azi am primit un feed-back bun pe micul meu debut în fotografie. Săptămâna viitoare o să mă duc pentru prima oară într-un studio. Sper să fie bine. Mi-ar mai plăcea să primesc o confirmare și în cazul scrisului, însă aici treaba e cam relativă. Testul psihologic pe care l-am dat îmi spune că am stofă 53% de junior copy, dar cine știe. Am fost acceptat totuși la IQads Kadett și pe 1 octombrie încep cursurile.

În rest sunt bine, I guess. Nu e momentul să get sentimental, îmi lipsesc foarte multe nimicuri. Oricum, I always thought that you get me. Poate că nu ne cunoaștem atât de bine, dar la un nivel subtil, we connect. Nu-mi pasă ce părere ai tu despre asta acum, dar așa vreau să mi te amintesc mereu. Mi se pare amuzant. Trebuia să te sărut atunci când am avut ocazia.

Dar uite despre ce am ajus să vorbesc. Nu este appropiate. Mi-ai spus să-ți povestesc despre mine. Am devenit sau am rămas aerian, selectiv, la fel de visător și cu dorința de a mă convinge că sunt bun cu adevărat, la ceva. (ce trist sună :)) ) Tu ce faci? Ești bine? Nici nu mai știu ce-ai mai făcut. Vreau să știu că îți e bine acolo. Fără să caut vreun ințeles în asta, m-ar bucura enorm să știu că ești bine.

xoxo,

CZ.

Scrie un comentariu

Din categoria On the inside

Lasă un răspuns

