Anexa 1. – așa că m-am hotărât să-ți spun că te iubesc

 

Dragă Karen,

Deși împotriva principiilor tale, întotdeauna mi-am dorit ca lumea să știe cât de mult te iubeam. Așa că o spuneam în gura mare, pe unde apucam. Vroiam să împărtășesc un sentiment extraordinar, pentru că știam cât de rar îl trăiesc muritorii de rând.  Însă, la un moment dat am încetat să mai vociferez. Îmi pierdusem dreptul de a-i mai face propagandă iubirii, în urma acelei nopți. M-am gândit că, dacă reprimatul sentimentelor funcționează atât de bine în lumea ta, poate va merge tehnica și în cazul meu.

Nu știu cum poți trăi cu asta…

Am îmbrățișat înfrângerea și mi-am văzut de viața mea. 213 de revoluții mai târziu, mi-am dat seama că, oricât de mult aș fi vrut să dau uitării mica noastră poveste de dragoste, nu exista zi sau noapte în care să nu-mi lipsească sentimentul de „just right” pe care îl trăiam alături de tine. Nimic nu era banal, absolut nimic. Aparent, oricât de mult aș vrea și aș avea nevoie să move on, nu pot.

În fine, zilele trecute mă întrebam cine sunt eu să dau buzna iar, în viața ta, ca să-ți spun chestiile ăstea.  Nu mi-am rezolvat nici măcar pe jumătate problemele pe care le aveam atunci când am decis să renunț. Sunt la fel de falit, dar poate ceva mai hotărât. Și ce dacă? Ce mai contează dacă și după mai bine de juma’ de an, aceeași doză de anxietate, panică și fericire își face loc în sistemul meu nervos, la cel mai mic gest de atenție din partea ta? Oare chiar te mai iubesc? Dracu’ știe!

Îmi lispești.

 

Cu drag,

Hank

 

Scrie un comentariu

Din categoria Partea I - Memoriile unui fraier care a iubit

Lasă un răspuns

