Hate post – „sunt artist, mă doare-n p**ă”

În disperarea că nu am mai scris ceva de mult timp, m-am hotărât să bat un hatepost adresat societății, cuvântătoarelor și mai presus de toate, conștiinței umane.

  • Societatea – pentru că favorizează prostia (majoritară) și exclude (în mod involuntar probabil, prin sistemele ei de valori căcăcioase) aceste ființe minunate care își doresc să lase ceva în urma lor și pun pasiune în ceea ce fac. Adevărații oameni, poate chiar singurii capabili să scoată țara asta din căcat.
  • Cuvântătoarele – pentru că urăsc proștii care sunt conștienți că sunt proști, dar nu fac nimic în privința asta, dar nu mai mult decât proștii care se cred deștepți și țin neapărat să îți scoată ochii cu asta.
  • Conștiinței umane – pentru că îmi sabotează imaginația și din cauza asta nu pot eu să-mi termin căcatul ăla de curpins pentru licență.

Mi-ar fi plăcut să las și un citat (destul de lung) despre cât de relevantă este arta, scris de Rene Huyghe, dar nu am cartea la mine, așa că închei printr-o exclamație minunată care tocmai popped out in my mind:

„Sunt artist, mă doare-n p**ă!”

Scrie un comentariu

Din categoria On the inside, Working class corner

Lasă un răspuns

