Fifi

DSC_3593
Citeam
A intrat timidă în cameră și s-a oprit lângă patul meu, 
aplecându-se peste mine zâmbind. 
Am lăsat cartea de-oparte.
Mi-a clipit că sunt al ei, apoi, plină de grație
a făcut o piruetă și s-a așezat peste mine. 
A început să-mi plimbe degetele pe piept, 
înfingându-mi ușor unghiile în piele. 
La un moment dat s-a liniștit și a lăsat capul 
să-i cada pe inima mea. 
Am început s-o mângâi. Torcea, dar nu se uita la mine. 
O vedeam zâmbind. 
Abia dupa zece ani îi observasem genele atât de feminine. 
Era prima oară cand se așezase atât de aproape 
de buzele mele. 
O mângâiam, și ea torcea, privind spre geam. 
M-a privit câteva clipe și 
a început să-mi agațe în joacă pielea. 
Ce m-a surprins a fost că, pentru câteva clipe 
și-a întins laba și m-a mângâiat pe obraz, 
uitându-se direct în ochii mei. 
Nu știu ce a vrut să-mi spună. 
Părea să fie un fel de "măi, măi". 
Am ignorat gestul și i-am spus să înceteze, 
pentru că mă zgâria pe obraz. 
S-a liniștit din nou. A rămas aici, torcând. 
Cred că i-a fost dor de mine.
Scrie un comentariu

Din categoria Figments

Lasă un răspuns

