Despre și motivul exprimării artistice. Acceptance.

Dragă cititor,

Observ că nu sunt pregătit încă să scriu, dar totuși o fac. Mi se pare amuzant și în același timp îmi vine să renunț. Despre ce scriu defapt? Tocmai mi-am dat seama, adăugând încă un rând în pagina intitulată asemenea prepoziției ce definește fundamentul întrebării retorice, mai devreme pusă.

„Îmi documentez evoluția, într-un mod mai beletristic sau nu.”

Seems legit. Acum pot dormi mai liniștit noaptea. Mândria care-mi lipsea atunci când răspundeam la ‘Despre ce scrii?’ va reveni, totodată salvându-mă de la discuții incomode, sau mai bine zis, în dezavantajul meu. Voi putea răspunde școlărește

-Despre ce mi se întâmplă. Îmi documentez EVOLUȚIA, ridicând mâna și întreptându-mi arătătorul spre cer.

Oricum, se poate observa. Scriu despre lucrurile care mă afectează, aparent. Femeile, prostia, dorința de a fi cineva, lipsa banilor, haosul, societatea, falsa impresie că există un Dumnezeu, și altele. Sper ca într-un fel sau altul să inspir, nu numai prin scris, dar și prin orice fac. Întotdeauna o să am metodele la îndemână. De bine de rău, am un aparat foto, un laptop și mai nou, mi-am cumpărat o carte care te-nvață cum să desenezi. Cine știe? Sunt încrezător că o s-o scot la capăt într-o bună zi. Săptămâna trecută am aflat că-ți poți tipări o carte în jumătate de oră. Nici măcar nu ai nevoie de o editură. O dai din mână-n mână și apoi, vezi ce se-ntâmplă. În fine, trebuie să explorezi. Ca să ai ce să lași în urmă, trebuie să explorezi dincolo de mediocritate. Trebuie să călătorești prin lume, să cunoști tot felul de oameni, să ai tot felul de experiențe, să trăiești atât de multe, încât la un moment dat să devii copleșit de toate, astfel fiind împins efectiv să dai afară. Trebuie să te îmbeți cu trăiri până vomiți. Dacă stai să te gândești, curios câte asemănări sunt între alcoolism și procesul creativ literar.

Nu mă consider un artist, încă. Dar mă asociez cu unul, pentru că, la fel ca ei, vreau să îmi exprim punctul de vedere asupra unui ceva. Da, mi-ar plăcea să fiu recunoscut ca unul, într-o bună zi, însă aș fi de zece mii de ori mai satisfăcut dacă aș deschide ochi și aș influența pe alții. Oh, well..

Atât timp cât o să accepți gândul că nu vei fi niciodată putred de bogat făcând asta, lucrurile vor fi ok.

Pace și sănătate,

old typewriter keys

The writer

Scrie un comentariu

Din categoria Writers corner

Lasă un răspuns

