Saudade. This is not a poem

I assume my soapiness

Saudade. Confused. tu me manques.

tumblr_mjj17nQaEw1s7jgj4o1_500Sunt un masochist, chiar îmi lipsești? Pentru că asta se întâmplă când iubești pe cineva, îți lipsește. Câteva întrebări pe care mi le pun, de ceva timp.

îmi Lipsești tu sau mirosul șamponului de damă atunci când facem spooning și îmi înfig nasul în părul tău, căutându-ți pielea, să expir în ea, sperând a te liniști sau excita?

îmi Lipsești tu sau femeia care merge lângă mine pe stradă, îmi strânge mâna și se lipește alintată, de mine?

îmi Lipsești tu sau sclipirea din ochii unei femei când realizează că în acel moment sunt un fel de Atlas pentru universul ei?

îmi Lipsești tu sau…

Chiar îmi lipsești?

îmi Lipsești tu sau sentimentul de skin on skin?

îmi Lipsești tu sau nonșalanța apucăturilor mele sexuale?

îmi Lipsești tu sau strong chemistry with a random beautiful girl?

îmi Lipsești tu sau o muză?

îmi Lipsești tu sau un pretext pentru a cumpăra un buchet de flori?

îmi Lipsești tu sau o pereche de sâni frumoși?

îmi Lipsești tu sau o femeie care să mă înțeleagă?

îmi Lipsești tu sau o femeie alături de care să trăiesc amintiri mai frumoase decât cele cu tine?

îmi Lipsești tu sau o partidă bună de sex?

îmi Lipsești tu sau o femeie cu bun simț, a pretty face, un corp firav și apetit pentru cultură și muzică bună?

îmi Lipsești tu sau o femeie care să-mi cânte „Blue Jeans” cum o face Lana?

îmi Lipsești tu sau o femeie?

îmi Lipsești?

tumblr_mg1g8jnq4K1s2nj40o1_1280

îmi lipsești.

2 comentarii

Din categoria On the inside

2 răspunsuri la „Saudade. This is not a poem

  1. Speechless. Esti mai bun decat crezi :*

Lasă un răspuns

